Hızlı Yağ Kaybetmek İçin 8 Öneri

Neden insanlar önce karın bölgesinden yağlanır ve en zor karın bölgesinden yağ kaybeder

Neden insanlar önce karın bölgesinden yağlanır ve en zor karın bölgesinden yağ kaybeder Bebek, anne karnında iken, anneye göbek kordonu ile bağlıdır. Yaşamsal faaliyetleri için gerekli olan protein, yağ, karbonhidrat ve oksijen alışverişi göbek kordonu aracılığı ile yapılır. Aynı zamanda göbek kordonu kanı KÖK HÜCRE bakımından çok zengindir. Bu özellikleriyle karın bölgesinin spesifik bir yönü vardır. KÖK HÜCRE:İnsan vücudunda bulunan ve her türlü vücut hücresine dönüşebilen ana hücrelerdir. Nerede bir zedelenme veya onarım ihtiyacı varsa, oraya giderek gereken hücre tipine dönüşür ve hasarı onarırlar. Son yıllarda yapılan araştırmalar göbek yağında kök hücre bulunduğunu göstermiştir. Bu özelliğinden dolayı karın bölgesindeki yağlanma daha hızlıdır ve ömrünüzün sonuna kadar devam edecektir.

Daha hızlı yağ kaybetmek için 8 öneri

 Egzersiz modeli: Yaptığınız antrenman modeli size ve vücut tipinize uygun değilse sonuç almanız uzun zaman alabilir.

 Antrenmanın yoğunluğu: Daha intensif antrenmanlar yapın. Bu sizi kuvvetlendireceği gibi size çok fazla enerji harcatacaktır. Yağ kaybetme prensiplerimizden biri de aldığından fazla yak prensibidir.

 Power house:vücudun çalıştırdığı bölgeden yağ kaybetmek gibi bir özelliği yoktur. Yanlızca kas içindeki yağ dokuyu minimal seviyede etkiler. Power house bölgesinden yağ kaybetmek için yüzlerce mekik yapmak yerine fonksiyonel antrenmanlar ile karnınızı çalıştırın.

 Beslenme sistemi: Uyguladığınız beslenme sistemine karşı vücudunuz cevap vermiyorsa, vücudunuzu şaşırtın.( karbonhidrat alımını aşamalı olarak azaltmak örnek bir yöntemdir)

 Bazal metabolizma hızı: Bedenimiz hiç bir şey yapmasanız dahi, hayati fonksiyonlarını sürdürebilmek için belirli bir miktarda enerjiye ihtiyaç duymaktadır. Bu değer yaklaşık olarak kadınlarda 1000 - 2000 k/cal, erkeklerde 1300 – 2700 k/cal arasında değişmektedir. Dinlenik halde ihtiyaç duyduğunuz kalori miktarı bazal metabolizma hızınızı verir. Bu değeri artırmak için kas ve kemik yoğunluğunuzu artırın. Basal metabolizma hızınız, yağ kaybetmek için henüz yeterli değilse daha çok öğün beslenin ve metabolizmanızı hızlandırın.

 Diüretikler: Salatalık, ada çayı gibi idrar söktürücü yiyecek ve içecekler tüketmek kilo kontrolünüz için size yardımcı olacaktır.

 Alkol tüketimi: Alkolden uzaklaşın. 1 gram alkol’ün 7 k/cal enerji verdiğini biliyoruz. Alkolden alınan kalori diğer beslenme öğeleri gibi kullanılamaz ve doğrudan yağ kazanmanızı sağlar. Ayrıca vücudunuzdaki su dengesinide bozacağı için yoğun alkol tüketimi kilo kontrolünün önüne geçecektir.

 Uyku düzeni: Uyku evresi hem endokrin olarak hemde toparlanma açısından çok önemlidir. Vücut uyku evresine geçtiği zaman melatonin, growth gibi hormonlar maksimum seviyede üretime geçer. Bu vücudun toparlanması ve gelişmesi için çok önemlidir. Uykunuzun düzenli olması performans ve kilo kontrolünde önemlidir.







Twitter